Microsoft a lansat marti prima versiune chineza a noului sau motor de cautare Bing, destinat sa intre in concurenta cu liderul local Baidu si cu numarul unu mondial Google, a declarat cel mai mare creator de software din lume, citat de ziarul francez La Tribune si preluat de Agerpres. Potrivit institutului de audit Comscore, de la lansarea motorului de cautare Bing in engleza, in iunie, cota de piata a Microsoft a progresat continuu in Statele Unite, ajungand la 10,3% in noiembrie. In topul american, Microsoft se situeaza pe locul trei, cu mult in urma lui Google (65,6%) si Yahoo (17,5%), dar compania din Redmond spera sa realizeze o evolutie similara pe piata din China cu ... (Z.O.) (30 decembrie 2009 ora 17:00:47) Alte stiri:
Microsoft a lansat motorul de cautare Bing in China
RETROSPECTIVA: Topul celor mai interesante 15 momente ale lui 2009 pe domeniul IT
duminică, 3 ianuarie 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu